Telemarketingas reklamos sektoriuje: ką reikia žinoti?

Telemarketingas yra veiksminga priemonė įmonėms, siekiančioms pritraukti naujų klientų ir išplėsti savo klientų ratą. Tinkamai vykdoma telemarketingo kampanija gali ne tik pritraukti susidomėjusius klientus, bet ir juos paversti ilgalaikiais Jūsų prekės ar paslaugos vartotojais. Šiame straipsnyje pasidalinsime kaip įvairios reklamos agentūros gali išnaudoti telemarketingą savo naudai. Tikslinė auditorija Pirmasis sėkmingos telemarketingo kampanijos žingsnis – nustatyti […]

Telemarketingas reklamos sektoriuje: ką reikia žinoti? Read More »

Kaip apmokyti ir vadovauti telemarketingo komandai?

Telemarketingas vis dar išlieka svarbus pardavimo kanalas b2b sektoriuje. O gerai apmokyta ir valdoma pardavimo komanda gali pasiekti reikšmingų rezultatų. Šiame straipsnyje pasidalinsime kelias praktikas, kurios mums leido suburti gerą pardavėjų komandą. Nustatykite aiškius tikslus Nustatykite aiškius ir įgyvendinamus tikslus savo komandai. Tai pirmas žingsnis siekiant užtikrinti jos sėkmę. Tai gali būti pardavimų tikslai, skambučių,

Kaip apmokyti ir vadovauti telemarketingo komandai? Read More »

Kaip išmatuoti sėkmę telemarketinge?

Galima daug laiko investuoti į telemarketingą, tačiau kaip žinoti ar mūsų pastangos pasiteisina? Šiame straipsnyje sudėjome keletą pagrindinių rodiklių, kuriuos verta sekti Jūsų telemarketingo kampanijoje. Kontaktų skaičius Kontaktų skaičius yra svarbus rodiklis, leidžiantis įvertinti telemarketingo kampanijos sėkmę. Jis parodo, kiek kontaktų užmezgė telemarketingo komanda, padalijus iš bendro potencialių klientų skaičiaus. Didelis kontaktų skaičius rodo, kad

Kaip išmatuoti sėkmę telemarketinge? Read More »

Kaip išlikti empatiškam šaltuose skambučiuose?

Telemarketingas yra labai svarbus daugelio įmonių pardavimo kanalas. Tai padeda užmegzti ryšį su potencialiais klientais bei reklamuoti prekes bei paslaugas. Tačiau telemarketingas taip pat gali būti sudėtinga užduotis, nes skambinantys turi gebėti draugiškai ir empatiškai bendrauti su potencialiais klientais. Tačiau kas yra empatija? Empatija – tai gebėjimas suprasti ir dalytis kitų žmonių jausmais. Rodydami empatiją

Kaip išlikti empatiškam šaltuose skambučiuose? Read More »

Telemarketingas finansų sektoriui: ką reikia žinoti?

Telemarketingas jau daug metų naudojamas įrankis finansų sektoriuje. Tai nėra naujas, tačiau efektyvus būdas pasiekti ne tik daug potencialių, bet ir esamų klientų. Šiame straipsnyje apžvelgsime kaip telemarketingas yra naudojamas finansų sektoriuje bei kaip gali būti naudingas Jūsų verslui. Potencialių klientų generavimas Telemarketingas finansų sektoriuje dažniausiai naudojamas potencialių klientų paieškai. Tai yra tiesioginis būdas pasiekti

Telemarketingas finansų sektoriui: ką reikia žinoti? Read More »

Telemarketino ateitis: ko galime tikėtis 2023?

Telemarketingas jau daugelį metų yra puikus būdas pritraukti naujus klientus. Tačiau šis kanalas sparčiai keičiasi. Todėl norint išlikti priekyje, svarbu suprasti telemarketingo ateities tendencijas ir prognozes 2023 metais. Šiame straipsnyje apžvelgsime ko galime tikėtis telemarketinge artimiausiu metu. Vis dažniau naudojamos technologijos Šiandien telemarketinge dirba žmonės, kurie siekia užmegzti santykį su potencialiais klientais. Vis dėlto tobulėjant

Telemarketino ateitis: ko galime tikėtis 2023? Read More »

Kodėl yra svarbu klientų aptarnavimas?

Klientų aptarnavimas yra labai svarbus bet kurio verslo aspektas. Jis tiesiogiai veikia klientų pasitenkinimą ir jų išlaikymą. Įvairūs tyrimai teigia, kad išlaikyti klientą kainuoja 5 kartus pigiau nei rasti naują. Dėl šios priežasties nusprendėme parašyti straipsnį apie klientų aptarnavimą ir kodėl jis svarbus verslui. Didina klientų pasitenkinimą Puikus klientų aptarnavimas padeda užtikrinti, kad klientai turėtų

Kodėl yra svarbu klientų aptarnavimas? Read More »

Kaip užmegzti pasitikėjimo santykį per telemarketingą

Telemarketingas gali būti labai veiksmingas būdas užmegzti ryšius su potencialiais klientais ir kurti naują verslą. Todėl, kad tai nieko nekainuoja, tik Jūsų laiką. Tačiau užmegzti ryšį ir pasitikėjimą telefonu gali būti sudėtinga. Šiame straipsnyje sudėjome keletą patarimų leisiančių Jums lengviau užmegzti santykius telemarketingo pagalba. Būkite autentiški ir nuoširdūs. Žmonės paprastai gali atskirti, kai žmogus nėra

Kaip užmegzti pasitikėjimo santykį per telemarketingą Read More »

Kodėl apsimoka samdyti telemarketingo agentūrą?

Telemarketingas yra būdas pritraukti klientus šaltų skambučių pagalba. Tai nėra naujas kanalas, tačiau šiandien neretai užmirštas. Jeigu vis dėlto nuspredėte, kad norite išbandyti šį kanalą Jūs turite kelis pasirinkimus. Pirmasis yra daryti šaltus skambučius pačiam. Antrasis, samdyti pardavimų vadybininką, kuris darys skambučius už jus. Trečiasis, rasti telemarketingo agentūrą, kuri padės šiuo klausimu. Visus šiuos scenarijus

Kodėl apsimoka samdyti telemarketingo agentūrą? Read More »

Kaip įveikti prieštaravimus šaltuose skambučiuose?

Pardavimų procesas niekada nebūna sklandus. Deja, bet nebūna taip, kad mūsų pasiūlymas sudomins 100% kandidatų. Todėl reikia numatyti kaip reaguoti į įvairius prieštaravimus. Tai yra svarbu todėl, kad prieštaravimai gali būti įveikti. Šiame straipsnyje aptarsime kelis prieštaravimus bei kaip juos geriausia įveikti. Kiek tai kainuoja? Tai yra turbūt dažniausiai pasitaikantis klausimas, tačiau į jį nereikėtų

Kaip įveikti prieštaravimus šaltuose skambučiuose? Read More »