Telemarketingas finansų sektoriui: ką reikia žinoti?

Telemarketingas jau daug metų naudojamas įrankis finansų sektoriuje. Tai nėra naujas, tačiau efektyvus būdas pasiekti ne tik daug potencialių, bet ir esamų klientų. Šiame straipsnyje apžvelgsime kaip telemarketingas yra naudojamas finansų sektoriuje bei kaip gali būti naudingas Jūsų verslui. Potencialių klientų generavimas Telemarketingas finansų sektoriuje dažniausiai naudojamas potencialių klientų paieškai. Tai yra tiesioginis būdas pasiekti […]

Telemarketingas finansų sektoriui: ką reikia žinoti? Read More »

Telemarketino ateitis: ko galime tikėtis 2023?

Telemarketingas jau daugelį metų yra puikus būdas pritraukti naujus klientus. Tačiau šis kanalas sparčiai keičiasi. Todėl norint išlikti priekyje, svarbu suprasti telemarketingo ateities tendencijas ir prognozes 2023 metais. Šiame straipsnyje apžvelgsime ko galime tikėtis telemarketinge artimiausiu metu. Vis dažniau naudojamos technologijos Šiandien telemarketinge dirba žmonės, kurie siekia užmegzti santykį su potencialiais klientais. Vis dėlto tobulėjant

Telemarketino ateitis: ko galime tikėtis 2023? Read More »

Kodėl yra svarbu klientų aptarnavimas?

Klientų aptarnavimas yra labai svarbus bet kurio verslo aspektas. Jis tiesiogiai veikia klientų pasitenkinimą ir jų išlaikymą. Įvairūs tyrimai teigia, kad išlaikyti klientą kainuoja 5 kartus pigiau nei rasti naują. Dėl šios priežasties nusprendėme parašyti straipsnį apie klientų aptarnavimą ir kodėl jis svarbus verslui. Didina klientų pasitenkinimą Puikus klientų aptarnavimas padeda užtikrinti, kad klientai turėtų

Kodėl yra svarbu klientų aptarnavimas? Read More »

Kaip užmegzti pasitikėjimo santykį per telemarketingą

Telemarketingas gali būti labai veiksmingas būdas užmegzti ryšius su potencialiais klientais ir kurti naują verslą. Todėl, kad tai nieko nekainuoja, tik Jūsų laiką. Tačiau užmegzti ryšį ir pasitikėjimą telefonu gali būti sudėtinga. Šiame straipsnyje sudėjome keletą patarimų leisiančių Jums lengviau užmegzti santykius telemarketingo pagalba. Būkite autentiški ir nuoširdūs. Žmonės paprastai gali atskirti, kai žmogus nėra

Kaip užmegzti pasitikėjimo santykį per telemarketingą Read More »

Kodėl apsimoka samdyti telemarketingo agentūrą?

Telemarketingas yra būdas pritraukti klientus šaltų skambučių pagalba. Tai nėra naujas kanalas, tačiau šiandien neretai užmirštas. Jeigu vis dėlto nuspredėte, kad norite išbandyti šį kanalą Jūs turite kelis pasirinkimus. Pirmasis yra daryti šaltus skambučius pačiam. Antrasis, samdyti pardavimų vadybininką, kuris darys skambučius už jus. Trečiasis, rasti telemarketingo agentūrą, kuri padės šiuo klausimu. Visus šiuos scenarijus

Kodėl apsimoka samdyti telemarketingo agentūrą? Read More »

Kaip įveikti prieštaravimus šaltuose skambučiuose?

Pardavimų procesas niekada nebūna sklandus. Deja, bet nebūna taip, kad mūsų pasiūlymas sudomins 100% kandidatų. Todėl reikia numatyti kaip reaguoti į įvairius prieštaravimus. Tai yra svarbu todėl, kad prieštaravimai gali būti įveikti. Šiame straipsnyje aptarsime kelis prieštaravimus bei kaip juos geriausia įveikti. Kiek tai kainuoja? Tai yra turbūt dažniausiai pasitaikantis klausimas, tačiau į jį nereikėtų

Kaip įveikti prieštaravimus šaltuose skambučiuose? Read More »

Dažniausiai pasitaikančios šaltų skambučių klaidos

Kai kas gali sakyti, kad šalti skambučiai neveikia. Vis dėlto jeigu išbandėte šaltus skambučius tikriausiai padarėte bent vieną iš klaidų, kurias aptarsime šiame straipsnyje. Mes patys darėme daug klaidų bei surašėme dažniausiai praktikoje pasitaikančias. Šis straipsnis padės nebekartoti, o jeigu dar niekada nedarėte šaltų skambučių, nedaryti klaidų. Prastas pasiruošimas Tai yra pirma ir dažniausiai pasikartojanti

Dažniausiai pasitaikančios šaltų skambučių klaidos Read More »

Kaip įveikti šaltų skambučių baimę?

kaip įveikti šaltų skambučių baimę Ar Jūs jaučiatės prislėgti ir išsigandę kai reikia daryti šaltus skambučius? Jūs nesate vieni. Tai yra turbūt vienas nemaloniausių būdų ieškoti naujų klientų. Vis dėlto tai tikrai atsiperka. Norėdami Jums padėti Lava komanda parengė 8 paprastus patarimus, kurie padės daryti šaltus skambučius. 1 Atsirinkite auditoriją. Prieš pradėdami šaltų skambučių kampaniją

Kaip įveikti šaltų skambučių baimę? Read More »

5 patarimai, kurie padės Jums parduoti su šaltais skambučiais

Jeigu pradėjote klientų ieškoti šaltų skambučių sveikiname. Tai nėra lengviausias kanalas, nes jis reikalauja nemažai įsitraukimo ir administracinio darbo. Tačiau tai turbūt geriausias būdas sužinoti apie dabartinę rinką ir jos nuotaikas. Šiame straipsnyje sudėjome kelis patarimus, kurie padės Jums pritraukti daugiau klientų. Priimkite atmetimą. Girdėti “ne” yra sunku ir nemalonu. Tačiau reikia suprasti, kad tai

5 patarimai, kurie padės Jums parduoti su šaltais skambučiais Read More »

Kaip sukurti pokalbio planą?

Telemarketinge naudojamas dokumentas, kuris padeda pardavimo vadybininkui nepasimesti yra pokalbio planas. Jis dar vadinamas pokalbio skriptu, kuris yra naudojamas šalto skambučio metu. Šis įrankis sumažina priimamų sprendimų kiekį bei leidžia pokalbį padaryti labiau struktūruotą. Vis dėlto nėra iki galo aišku kaip tokį pokalbio planą sukurti, todėl šiame straipsnyje aptarsime ne tik kaip tai padaryti, bet

Kaip sukurti pokalbio planą? Read More »