Telemarketingas

Paslauga

Telemarketingas

Telemarketingas yra būdas pasiekti potencialius klientus šaltų skambučių pagalba. Tai yra paslauga nuo kurios pradėjome savo veiklą, todėl turime daugiausiai patirties.

Ko reikia, kad telemarketingo kampanija būtų sėkminga? Pirmiausia reikia tinkamai įvardinti telemarketingo kampanijos tikslą. Turint konkretų tikslą yra lengviau nuspręsti kokią prekę ar paslaugą reklamuoti bei kas galėtų būti tikslinė auditorija. Antra, svarbu įvardinti konversija, kurios siekiame. Tai gali būti nuotolinio susitikimo organizavimas, ar registracija į renginį. Turime žinoti kokio veiksmo tikimės iš savo potencialių klientų. Trečia, svarbu empatiškai įsijausti į potencialaus kliento problemą ir siekti ne parduoti, o padėti. Skambučio metu labai svarbu sukurti pasitikėjimo santykį ir leisti potencialiam klientui kalbėti. Galiausiai reikia suprasti prekę ar paslaugą, kurią parduodate. Mūsų pardavėjų komanda turi daug patirties dirbant su teisiniu, finansiniu bei žmogiškųjų išteklių sektoriais.

Nemokama konsultacija

Nesvarbu ar parduodate batus ar ratus. Mes nekantraujame išgirsti Jūsų verslo poreikius.

Mūsų klientai

lava-klientai

Procesas

Klausimynas

Pirmiausia susipažįstame su Jumis ir Jūsų įmonės teikiamomis paslaugomis. Kuo geriau pažinsime Jūsų įmonę, tuo geresnių rezultatų galėsime sukurti.

Auditorija

Nesame tie, kurie skambina bet kam. Mums svarbu įsivardinti tikslinę auditoriją bei suprasti kaip Jūsų produktas ar paslauga gali jiems būti naudingas.

Planas

Prieš pradėdami dirbti sukuriame pokalbio planą, parengiame pasiūlymą bei pasiruošiame galimiems scenarijams.

Skambučiai

Kai turime visą reikiamą informaciją pradedame darbus ir testuojame kaip pavyksta pasiekti užsibrėžtų tikslų.

Dažniausiai užduodami klausimai

Taip. Skambiname tik viešai prieinamais telefono numeriais, todėl tai atitinka BDAR reglamentą.

Vienas specialistas atlieka po 100 skambučių per dieną.

Prie vienos kampanijos dirba keli pardavėjai. Tai sukuria sveiką konkurenciją bei leidžia geriau įvertinti telemarketingo kampanijos sėkmę.

Taip. Pasibaigus kampanijai atsiunčiame excel dokumentą su visa informacija.

Įprastai stengiamės pasiekti 5% sėkmės rodiklį, tačiau kiekviena kampanija yra skirtinga. 

Vidutiniškai vienas skambutis kainuoja nuo 0.9 eur, tačiau tiksliau galėtume pasakyti po nemokamos konsultacijos. Užsiregistruoti konsultacijai galite čia

Esame dirbę su teisės, finansų, žmogiškųjų išteklių ir kitais sektoriais.