Kaip išlikti empatiškam šaltuose skambučiuose?

Telemarketingas yra labai svarbus daugelio įmonių pardavimo kanalas. Tai padeda užmegzti ryšį su potencialiais klientais bei reklamuoti prekes bei paslaugas. Tačiau telemarketingas taip pat gali būti sudėtinga užduotis, nes skambinantys turi gebėti draugiškai ir empatiškai bendrauti su potencialiais klientais. Tačiau kas yra empatija?

Empatija – tai gebėjimas suprasti ir dalytis kitų žmonių jausmais. Rodydami empatiją klientams, telemarketingo specialistai gali sukurti pasitikėjimą ir ryšį bei teigiamą klientų patirtį. Pateikiame keletą patarimų, kaip pardavėjams tapti labiau empatiškesniems.

Aktyviai klausykitės

Pardavėjai turėtų dėmesingai išklausyti klientus ir reaguoti į jų poreikius bei rūpesčius. Tai reiškia, kad reikia atkreipti dėmesį į žodinius ir nežodinius signalus ir pasiūlyti geriausią sprendimą. Parduokite kaip daktaras. Tai reiškia, kad prieš išrašydami gydymą (t.y. paslaugą) Jūs turite nustatyti diagnozę. Užduokite klausimus ir leiskite potencialiam klientui kalbėti. Ši informacija bus itin naudinga pardavimui.

Parodykite nuoširdų susidomėjimą

Tai padaryti gali būti sunku, tačiau telemarketingo specialistai turėtų nuoširdžiai domėtis kliento poreikiais ir tikslais bei gebėti susieti savo patirtį ir išgyvenimus.

Atpažinkite jausmus

Telemarketingo specialistas turi būti geras psichologas bei atpažinti potencialaus kliento jausmus. Jeigu jis šneka pakeltu tonu dar nebūtinai reiškia, kad jis pyksta. Tai neretai priklauso nuo situacijos ir gali reikšti, kad tai yra tiesiog tokia kalbos maniera.

Telemarketingo specialistai turėtų atpažinti kliento jausmus ir emocijas, net jei su jais nesutinka. Tai galima padaryti perfrazuojant kliento žodžius ir išreiškiant empatiją bei supratimą.

Įlipkite į kliento batus

Pardavėjai turėtų pabandyti įsivaizduoti, ką klientas išgyvena ir kaip jis jaučiasi. Tai gali padėti telemarketingo specialistams suprasti kliento požiūrį ir pasiūlyti tinkamesnius ir asmeniškesnius sprendimus.

Būkite kantrūs

Telemarketingo specialistai turėtų būti kantrūs ir supratingi, net jei bendrauja su nusivylusiais ar piktais klientais. Rodydami empatiją, telemarketingo specialistai gali išsklaidyti situaciją ir rasti abi šalis tenkinantį sprendimą.

Apibendrinant galima teigti, kad empatija atlieka labai svarbų vaidmenį telemarketingo srityje, nes ji padeda telemarketingo specialistams užmegzti ryšį su klientais, kurti pasitikėjimą ir skatinti teigiamą patirtį. Naudodamiesi šiais patarimais, telemarketingo specialistai gali būti empatiškesni ir veiksmingiau atlikti savo vaidmenį, o tai padės pasiekti geresnių rezultatų ir padidinti klientų pasitenkinimą. Jeigu norite daugiau patarimų kviečiame skaityti straipsnį: 5 patarimai, kurie padės Jums parduoti su šaltais skambučiais