Kaip išmatuoti sėkmę telemarketinge?

Galima daug laiko investuoti į telemarketingą, tačiau kaip žinoti ar mūsų pastangos pasiteisina? Šiame straipsnyje sudėjome keletą pagrindinių rodiklių, kuriuos verta sekti Jūsų telemarketingo kampanijoje.

Kontaktų skaičius

Kontaktų skaičius yra svarbus rodiklis, leidžiantis įvertinti telemarketingo kampanijos sėkmę. Jis parodo, kiek kontaktų užmezgė telemarketingo komanda, padalijus iš bendro potencialių klientų skaičiaus. Didelis kontaktų skaičius rodo, kad jūsų komandai pavyko pasiekti daug potencialių klientų, o mažas kontaktų rodiklis gali reikšti, kad yra problemų su jūsų potencialių klientų sąrašu arba kad jūsų komandai sunkiai sekasi užmegzti ryšius su potencialiais klientais. Norėdami pagerinti kontaktų skaičių, apsvarstykite galimybę naudoti tikslingesnį potencialių klientų sąrašą arba organizuoti papildomus mokymus savo telemarketingo komandai, kaip veiksmingai užmegzti ryšį su potencialiais klientais.

Konversijos rodiklis

Konversijos rodiklis yra dar vienas svarbus rodiklis, į kurį reikia atsižvelgti vertinant telemarketingo kampanijos sėkmę. Šis rodiklis parodo kontaktų, kuriuos pavyksta parduoti, procentinę dalį. Tačiau kas yra konversija? Tai gali būti prekės ar paslaugos pardavimas, susitikimo suplanavimas ar kliento užsiregistravimas į renginį. Didelis konversijos rodiklis rodo, kad jūsų telemarketingo komanda efektyviai pristato jūsų produktą ar paslaugą potencialiems klientams ir sudaro sandorius, o mažas konversijos rodiklis gali reikšti, kad yra problemų su jūsų pardavimo būdu arba kad jūsų komandai reikia papildomų mokymų. Norėdami pagerinti konversijos rodiklį, apsvarstykite galimybę persvarstyti savo pardavimo būdą arba papildomai apmokyti savo telemarketingo komandą, kaip veiksmingai parduoti Jūsų prekę ar paslaugą. Vis dėlto reikia suprasti, kad konversijos rodikliui įtakos gali turėti dienos laikas, sezonas ir kiti faktoriai. Todėl pilnai nustatyti problem gali būti labai sunku.

Vidutinis sandorio dydis

Vidutinis sandorio dydis – tai rodiklis, kuriuo matuojama vidutinė jūsų telemarketingo komandos sudarytų sandorių vertė eurais. Pagal šią metriką galima įvertinti bendrą telemarketingo pastangų veiksmingumą ir nustatyti tendencijas bei dėsningumus laikui bėgant. Didelis vidutinis sandorio dydis rodo, kad jūsų telemarketingo komanda veiksmingai parduoda didesnės vertės produktus ar paslaugas, o mažas vidutinis sandorio dydis gali reikšti, kad jūsų komandai sunkiai sekasi parduoti brangesnius produktus ar paslaugas. Norėdami padidinti vidutinį sandorio dydį, apsvarstykite galimybę siūlyti daugiau brangių produktų ar paslaugų arba organizuoti papildomus mokymus savo telemarketingo komandai, kaip parduoti brangesnius produktus ar paslaugas. Brangią prekę neretai parduoti gali užtrukti ilgiau nei pigią, todėl yra sakoma, kad pardavimo ciklas yra ilgesnis.

Susidomėjusių klientų generavimas

Svarbiausias bet kurios telemarketingo kampanijos tikslas – generuoti potencialius klientus, o norint įvertinti kampanijos sėkmę, svarbu stebėti, kiek naujų potencialių klientų gaunama telemarketingo pastangomis. Didelis naujų potencialių klientų skaičius rodo, kad jūsų telemarketingo kampanija veiksmingai pasiekia naujus kandidatus ir plečia klientų ratą, o mažas naujų potencialių klientų skaičius gali reikšti, kad jūsų rinkodaros ar potencialių klientų pritraukimo pastangose yra problemų. Norėdami pagerinti potencialių klientų pritraukimą, apsvarstykite galimybę peržiūrėti rinkodaros strategijas arba taikyti tikslingesnius potencialių klientų pritraukimo metodus. Lava sales mes itin didelį dėmesį skiriame pasiruošimui, nes nuo to priklauso ar kampanija bus sėkminga, ar ne.  

Vienam skambučiui skiriamas laikas

Vienam skambučiui sugaištamas laikas – tai rodiklis, kuriuo vertinamas vidutinis laikas, kurį telemarketingo komanda sugaišta kiekvienam skambučiui. Šis rodiklis gali padėti jums suprasti, kaip efektyviai jūsų komanda stengiasi sudominti potencialius klientus ir išlaikyti jų susidomėjimą jūsų produktu ar paslauga. Didelis vieno skambučio laikas gali reikšti, kad jūsų komanda veiksmingai užmezga ryšį su potencialiais klientais ir užmezga santykius, o mažas vieno skambučio laikas gali reikšti, kad jūsų komandai sunku sudominti potencialius klientus arba kad jūsų produktas ar paslauga neefektyviai juos sudomina. Norėdami pagerinti vieno skambučio trukmę, apsvarstykite galimybę organizuoti papildomus mokymus savo telemarketingo komandai apie tai, kaip efektyviai sudominti potencialius klientus, arba peržiūrėti savo produktų ar paslaugų pasiūlymus, kad jie geriau atitiktų jūsų tikslinės rinkos poreikius ir interesus. Pardavėjo pagrindinis tikslas nėra kalbėti, bet klausyti, todėl jeigu potencialus klientas kalba, Jūs turite daug didesnę tikimybę parduoti.

Skambučių kokybė

Skambučių kokybė – tai rodiklis, pagal kurį vertinama jūsų telemarketingo komandos skambučių kokybė. Šis rodiklis gali padėti suprasti, kaip jūsų komanda buvo apmokyta ir parengta prieš skambinant, taip pat įvertinti jūsų pardavimų ir produktų ar paslaugų pasiūlymų veiksmingumą. Aukštos kokybės skambučiai gali reikšti, kad jūsų telemarketingo komanda yra gerai apmokyta ir efektyviai parduoda jūsų produktą ar paslaugą, o žemos kokybės skambučiai gali reikšti, kad jūsų komandai reikia papildomų mokymų arba kad yra problemų dėl jūsų pardavimo būdo, produkto ar paslaugos pasiūlos. Norėdami pagerinti skambučių kokybę, apsvarstykite galimybę reguliariai atlikti skambučių peržiūrą ir mokymus su savo telemarketingo komanda, taip pat peržiūrėkite savo pardavimo būdą ir produkto ar paslaugos pasiūlymus, kad jie geriau atitiktų jūsų tikslinės rinkos poreikius ir interesus. Be to, klientų atsiliepimų ir pasitenkinimo stebėjimas gali suteikti vertingų įžvalgų apie skambučių kokybę ir padėti nustatyti tobulintinas sritis.

Stebėdami šiuos rodiklius galite susidaryti išsamų telemarketingo kampanijos sėkmės vaizdą. Reguliariai analizuodami šiuos rodiklius galėsite priimti duomenimis pagrįstus sprendimus, kad pagerintumėte savo telemarketingo pastangas ir padidintumėte savo įmonės pardavimus.