Kaip apmokyti ir vadovauti telemarketingo komandai?

Telemarketingas vis dar išlieka svarbus pardavimo kanalas b2b sektoriuje. O gerai apmokyta ir valdoma pardavimo komanda gali pasiekti reikšmingų rezultatų. Šiame straipsnyje pasidalinsime kelias praktikas, kurios mums leido suburti gerą pardavėjų komandą.

Nustatykite aiškius tikslus

Nustatykite aiškius ir įgyvendinamus tikslus savo komandai. Tai pirmas žingsnis siekiant užtikrinti jos sėkmę. Tai gali būti pardavimų tikslai, skambučių, kuriuos reikia atlikti kiekvieną dieną, skaičius arba skambučių, kuriuos atlikus parduodama, procentinė dalis. Nustatydami aiškius tikslus, suteiksite komandai kryptį ir dėmesį. Užtikrinkite, kad jūsų tikslai būtų realūs ir pasiekiami, o komanda suprastų, ko iš jos tikimasi. Dažnai praktikoje pasitaiko, kad pardavimo komanda neturi konkretaus tikslo.

Bonus: Kaip išmatuoti sėkmę telemarketinge?

Samdykite tinkamus žmones

Pardavimo komandos sėkmė priklauso nuo ją sudarančių žmonių. Samdydami telemarketingo specialistus ieškokite asmenų, kurie turi gerus bendravimo įgūdžius, pasitikėjimą savimi ir pozityvų požiūrį. Jie taip pat turėtų tinkamai bendrauti su potencialiais klientais telefonu ir mokėti profesionaliai elgtis, kai pasiūlymo yra atsisakoma. Naujai priimtiems darbuotojams organizuokite mokymus, kad jie įgytų reikiamų įgūdžių ir žinių ir sėkmingai atliktų savo pareigas.

Daugiau patarimų galite ieškoti squareup straipsnyje.

Užtikrinkite nuolatinį mokymą

Reguliarūs mokymai gali padėti jūsų telemarketingo specialistams nuolat susipažinti su naujais produktais, paslaugomis ir pardavimo būdais, taip pat pagerinti jų įgūdžius ir padidinti pasitikėjimą savimi. Mokymai taip pat gali padėti jūsų komandai veiksmingiau spręsti prieštaravimus ir pagerinti bendrą darbo našumą. Mokymai nebūtinai turi būti susiję su pardavimais. Įtraukite ir akiratį praplečiančius mokymus tokius kaip psichologija, filosofija ar logika. Tai padės lavinti darbuotojų minkštuosius įgūdžius (angl. soft skills).

Naudokite pokalbio planą

Pokalbio planas gali būti veiksminga priemonė telemarketingo specialistams, padedanti jiems susikaupti ir neatsitraukti nuo skambučių. Suteikite savo komandai gerai parašytus, patikrintus planus, kurie pabrėžia svarbiausius dalykus ir padeda spręsti prieštaravimus. Skatinkite savo komandą pritaikyti planą ir padaryti juos savitus, tačiau užtikrinkite, kad bendra žinutė išliktų nuosekli. Nereikia plano sekti kaip robotui. Reikia, kad Jūsų darbuotojai suprastų, kad tai tik pagalbinė priemonė padedanti nepasimesti.

Bonus: Kaip sukurti pokalbio planą?

Stebėkite ir vertinkite rezultatus

Reguliari komandos veiklos stebėsena ir vertinimas padės nustatyti tobulintinas sritis ir suteiks grįžtamąjį ryšį. Apsvarstykite galimybę naudoti skambučių įrašymo programinę įrangą, kad galėtumėte klausytis skambučių ir teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį. Tai gali padėti jūsų komandai pagerinti savo veiklą ir padidinti jos efektyvumą. Reguliarūs vertinimai taip pat gali padėti nustatyti gerai dirbančius asmenis, kurie gali būti pasirengę paaukštinimui ar papildomoms pareigoms. Reguliariai organizuokite susitikimus su darbuotoju, įsigilinkite į jo patirtį, sudarykite tobulėjimo planą bei jo laikykitės.

Motyvuokite ir skatinkite

Už pasiektus ar viršytus pardavimų tikslus komandą galima paskatinti, pvz., premijomis ar apdovanojimais ar kitais būdais. Tai gali būti galinga motyvavimo priemonė, padedanti palaikyti aukštą moralę ir padidinti komandos darbo našumą. Tinkamos paskatos leis garantuoti geresnius rezultatus.

Palaikykite teigiamą darbo aplinką

Teigiama darbo aplinka gali turėti didelę įtaką jūsų telemarketingo komandos sėkmei. Skatinkite komandinio darbo, pozityvumo ir paramos kultūrą, kad išlaikytumėte aukštą moralę ir padėtumėte savo komandai dirbti efektyviau. Reguliari komandos formavimo veikla ir atviras bendravimas taip pat gali padėti sukurti teigiamą darbo aplinką ir padėti išspręsti bet kokias iškilusias problemas ar rūpesčius.

Laikydamiesi šios geriausios praktikos, galite suburti veiksmingą telemarketingo komandą ir jai vadovauti, kad ji pasiektų rezultatų ir padėtų jūsų verslui siekti sėkmės. Jeigu turite daugiau klausimų kviečiame juos užduoti adresu info@lavasales.lt