Telemarketingas

Paslauga

Telemarketingas

Telemarketingas yra būdas pasiekti potencialius klientus šaltų skambučių pagalba. Tai yra paslauga nuo kurios pradėjome savo veiklą, todėl turime daugiausiai patirties.

Ko reikia, kad telemarketingo kampanija būtų sėkminga? Pirmiausia reikia tinkamai įvardinti telemarketingo kampanijos tikslą. Turint konkretų tikslą yra lengviau nuspręsti kokią prekę ar paslaugą reklamuoti bei kas galėtų būti tikslinė auditorija. Antra, svarbu įvardinti konversija, kurios siekiame. Tai gali būti nuotolinio susitikimo organizavimas, ar registracija į renginį. Turime žinoti kokio veiksmo tikimės iš savo potencialių klientų. Trečia, svarbu empatiškai įsijausti į potencialaus kliento problemą ir siekti ne parduoti, o padėti. Skambučio metu labai svarbu sukurti pasitikėjimo santykį ir leisti potencialiam klientui kalbėti. Galiausiai reikia suprasti prekę ar paslaugą, kurią parduodate. Mūsų pardavėjų komanda turi daug patirties dirbant su teisiniu, finansiniu bei žmogiškųjų išteklių sektoriais.

Nemokama konsultacija

Nesvarbu ar parduodate batus ar ratus. Mes nekantraujame išgirsti Jūsų verslo poreikius.

Mūsų klientai

lava-klientai

Procesas

Klausimynas

Pirmiausia susipažįstame su Jumis ir Jūsų įmonės teikiamomis paslaugomis. Kuo geriau pažinsime Jūsų įmonę, tuo geresnių rezultatų galėsime sukurti.

Auditorija

Nesame tie, kurie skambina bet kam. Mums svarbu įsivardinti tikslinę auditoriją bei suprasti kaip Jūsų produktas ar paslauga gali jiems būti naudingas.

Planas

Prieš pradėdami dirbti sukuriame pokalbio planą, parengiame pasiūlymą bei pasiruošiame galimiems scenarijams.

Skambučiai

Kai turime visą reikiamą informaciją pradedame darbus ir testuojame kaip pavyksta pasiekti užsibrėžtų tikslų.

Dažniausiai užduodami klausimai

Taip. Skambiname tik viešai prieinamais telefono numeriais, todėl tai atitinka BDAR reglamentą.

Vienas specialistas atlieka po 100 skambučių per dieną.

Prie vienos kampanijos dirba keli pardavėjai. Tai sukuria sveiką konkurenciją bei leidžia geriau įvertinti telemarketingo kampanijos sėkmę.

Taip. Pasibaigus kampanijai atsiunčiame excel dokumentą su visa informacija.

Įprastai stengiamės pasiekti 5% sėkmės rodiklį, tačiau kiekviena kampanija yra skirtinga. 

Vidutiniškai vienas skambutis kainuoja nuo 0.9 eur, tačiau tiksliau galėtume pasakyti po nemokamos konsultacijos. Užsiregistruoti konsultacijai galite čia

Esame dirbę su teisės, finansų, žmogiškųjų išteklių ir kitais sektoriais.

Kas yra telemarketingas?

Telemarketingas- tai produktų ir paslaugų tiesioginė rinkodara, atliekama telefonu arba internetu. Geriausiai žinomas telemarketingo pavyzdys yra šalti skambučiai, tačiau tai yra tik vienas iš būdų, pasiekti klientą. Šiame straipsnyje, mūsų įmonės specialistai, pasidalins įžvalgomis, apie svarbiausius telemarketingo aspektus.

Kaip veikia telemarketingas?

Jis gali būti atliekamas skambučių centre, biure arba iš namų. Dažnai telemarketingo metu yra atliekamas vienas skambutis, kad būtų įvertintas susidomėjimas. Po to, yra skambinama antrą kartą, jau siekiant parduoti.

Akivaizdu, kad dažniausiai telemarketingą naudoja įmonės, siekiančios pelno. Taip pat,  politinės grupės, apklausų ir rinkodaros tyrimų organizacijos.

Telemarketingo veiklos rūšys

1. Įeinanti

Ši rūšis susijusi, su įeinančių skambučių iš klientų priėmimu, t.y. klientai patys inicijuoja bendradarbiavimą. Paprastai, užklausos yra gaunamos iš reklamų, žiniasklaidos, el. pašto rinkodaros. Šie skambučiai yra laikomi „šiltais”, nes klientai jau yra pateikę susidomėjimą tam tikra preke ar paslauga.

2. Išeinanti

Tai yra šaltasis skambutis. Šios rūšies atveju, skambutį inicijuoja telemarketingo specialistas.

Apmokytas specialistas skambina potencialiems klientams, ir pristato produktus, paslaugas. Pagrindinis tikslas yra paskatinti kliento susidomėjimą ir pirkimą.

3. B2B (Verslas verslui)

Tai reiškia, kad abi pusės, užsakovas ir atsakovas, yra verslo įmonės. B2B yra svarbi rūšis, nes pirkėjas yra įmonė, kurios pirkimas gali atnešti didelį pelną.

4. B2C (Verslas klientui)

Tai viena iš labiausiai vertinamų telemarketingo rūšių, padedanti padidinti ir išlaikyti klientų skaičių.

B2C yra glaudžiai susijusi su išeinančia rinkodara, kuomet įmonė imasi aktyvių veiksmų, kad paskatintų pirkimus.

Telemarketingo privalumai

Pokalbio metu pateikti suasmeninti pasiūlymai, padeda užmegzti ryšį su klientu. Potencialūs pirkėjai geriau jaučiasi bendraudami su tikru specialistu, o ne robotu ar įrašytu pokalbiu. O gaudami asmeninius pasiūlymus, jie jaučiasi vertinami.

Padeda sutaupyti laiko. Per trumpą laiką, skambinant, aktuali informacija apie produktus ir paslaugas pasiekia didelį kiekį žmonių.

Padeda padidinti pardavimus. Tiesiogiai bendraudami su klientais, specialistai gali įsigilinti ir suprasti jų poreikius. Remiantis jų pateikta informacija ir gautais atsiliepimais, galima patobulinti produktus ar paslaugas. O tai leis padidinti pardavimus.

Išplėčia verslo galimybes. Telemarketingas suteikia galimybę įmonėms reklamuoti ir parduoti produktus ir paslaugas dideliais atstumais. Taip galite pasiekti ne tik naujus, bet ir esamus klientus. Galite domėtis jų pirkimo istorija, sekti ir informuoti apie naujus produktus ir paslaugas, kad ir kur jie būtų.

Padeda paskatinti kontaktinį susitikimą. Jeigu pokalbis telefonu yra sklandus, tikriausiai klientas jau yra pasiruošęs su jumis susitikti asmeniškai. Kontaktinis susitikimas yra svarbus, nes jis padeda užbaigti sandorį.

Kaip skambutį atlikti sėkmingai?

1. Informacija, apie klientą

Skambinantysis turi žinoti, ar klientas atidarė informacinį pranešimą iš pašto dežutės, ar atliko apklausą ir t.t.

2. Žinios ir pasitikėjimas savimi

Telemarketingo specialistai turi domėtis ir žinoti apie tai, ką parduoda. Klientas gali užduoti įvairiausius klausimus, todėl skambinantysis turi būti pasiruošęs.

Taip pat, labai svarbu pasitikėti savimi. Reikia drąsiai ir pasitikinčiai pristatyti produkto autentiškumą, gerąsias savybes ir naudą klientui.

Jeigu dvejosite, ir baiminsitės neigiamo atsakymo, skambutis gali baigtis nesėkmingai.

Atsiminkite, kad visuomet atsiras prieštaravimų ir atsisakymų. Visi klientai yra skirtingi ir unikalūs. Net jeigu jie pretenduoja į potencialius klientus, tai nereiškia, kad jie būtinai ir pirks.

3. Empatija

Specialistas turi būti empatiškas. Klientai nori būti išklausyti, ir nebūti pertraukinėjami. Klientai iškart jaučia, kai skambinantysis yra susikoncentravęs tik į pardavimo tikslą. Iš pradžių, pristatykite savo pasiūlymą klientui, tuomet išklausykite jo nuomonę, ir atsižvelgdami į pateiktą atsakymą, pateikite kitus argumentus.

4. Aptarimas su komanda

Jeigu skambučių metu, pastebite pasikartojančius klientų atsakymus, arba nepavyksta iškomunikuoti visko, ką suplanavote, nenusiminkite. Sėkmė ateina su praktika, todėl visas problemas ir baimes geriausia yra aptarti su telemarketingo komanda. Tai padės išspręsti sunkumus ir kitus skambučius atlikti dar sėkmingiau.

Taigi, pristatėme jums svarbiausius aspektus, kuriuos turėtumėte žinoti, apie telemarketingą. Jeigu turite papildomų klausimų, arba ieškote telemarketingo įmonės, kuri jums gali padėti išplėsti savo verslą, rašykite mums.