Kaip naudoti el. paštą telemarketinge?

Elektroninis paštas yra veiksmingas įrankis papildantis telemarketingo kampaniją. Ji gali būti naudojama keliais būdais. Šiame straipsnyje pateiksime patarimus kaip naudoti el paštą telemarketinge siekiant geresnių rezultatų.

Auditorijos segmentavimas

Bet kokią kampaniją reikia pradėti nuo klausimo – kas yra mano auditorija? B2B sektoriuje tai dažniausiai atsižvelgiama į auditoriją, įmonės dydį (darbuotojų skaičių arba metinę apyvartą), veiklos sritį ir kitą. Šis nėra lengvas, tačiau jis gali lemti didžiąją dalį Jūsų kampanijos sėkmės. Kodėl? Taip yra todėl, kad ši informacija Jums padės kurti tikslingesnius ir labiau asmeniškus pranešimus. Būtent tokie pranešimai turi didesnę tikimybę sulaukti sėkmės pardavimuose. O kalbant apie el pašto kampaniją tikslingesnė žinutė turės didesnę tikimybę, kad jūsų pranešimai bus perskaityti ir į juos bus sureaguota.

Laiško turinys

Laiško tema

Laiško tema ir adresas yra pirmieji dalykai, kuriuos pamatys Jūsų gavėjai. Todėl svarbu, kad jie norėtų atsidaryti laišką, o ne jį ištrinti. Laiško tema turi būti trumpa ir aiški- gavėjas turi suprasti kokį laišką pamatys jį atsidaręs.

Prisistatymas

Laišką rekomenduojame pradėti trumpu prisistatymu. Jeigu prieš tai kalbėjote telefonu galite padėkoti už malonų pokalbį.

„Laba diena,

Ačiū už malonų pokalbį.

Mano vardas Paulius. Esame telemarketingo agentūra Vilniuje.“

Problemos identifikavimas

Toliau pristatykite kokią problemą padeda išspręsti Jūsų verslas. Tai gali būti: naujų klientų pritraukimas, naujų darbuotojų radimas ir įdarbinimas ar kita. Jeigu klientas atsidarė Jūsų laišką tikėtina, kad čia yra svarbiausia dalis, kurios jis ieško.  

„Mes padedame smulkiam ir vidutiniam verslui pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba.“

Pasiūlymas

Įdentifikavus problemą, kurią padeda spręsti galite pateikti preliminarų pasiūlymą. Svarbu suprasti, kad tai nėra galutinis pasiūlymas ir jis gali keistis. Taip yra todėl, kad pateikti konkretesnį pasiūlymą gali reikėti vieno ar kelių susitikimų. Todėl būkite pasiruošę preliminarų pasiūlymą, kuris duos bent kokias nors gaires potencialiam pirkėjui.

„Mūsų paslaugos prasideda nuo 2 eur už apdorotą kontaktą. Apdorotu laikomas tas kontaktas, iš kurio gaunamas atsakymas dėl susidomėjimo, arba tas, su kuriuo buvo mėginta susisiekti ne mažiau negu 3 kartus per 3 darbo dienas. Minimalus kontaktų kiekis per mėn: 250 kontaktai.“

Kvietimas veikti

Parašius pasiūlymą reikia žinoti koks yra tolesnis veiksmas, kurio yra tikimasi iš kliento. Tai gali būti nuotolinis susitikimas arba registracija į renginį. Dažniausiai šioje dalyje rekomenduojame įdėti nuorodą į calendly.  

„Jeigu būtų įdomu pasikalbėti daugiau, kviečiame užsiregistruoti nuotoliniui susitikimui čia.“

Parašas

Tai yra dalykas, kurį turi turėti kiekvienas Jūsų išsiųstas el laiškas. Investuokite šiek tiek laiko į tinkamo el parašo sukūrimą. Taip atrodysite daug profesionaliau ir patikimiau. Kokios yra svarbiausios parašo savybės?

  • Vardas pavardė
  • Pareigos
  • Kontaktinė informacija (gali būti nuoroda į Linkedin)
  • Kompanijos logotipas

Tolesni el. laiškai

Šiais laikais žmonės gauna daugybę laiškų. Todėl tikėtina, kad iš karto negausite atsakymo. Jeigu kelias dienas nieko nesulaukiate, rekomenduojame siųsti pakartotinį el laišką. Jais galite sustiprinti savo žinutę ir sustiprinti pasitikėjimą bei patikimumą. Tam, kad šis laiškas būtų efektyvesnis rekomenduojame juos suasmeninti bei pateikti svarbios ar vertingos informacijos. Taip pat reikėtų įtraukti kvietimą veikti.

Apibendrinant galima pasakyti, kad el. paštas gali būti galinga priemonė, papildanti telemarketingo pastangas ir padedanti padidinti telemarketingo kampanijų sėkmę. Svarbu užtikrinti, kad jūsų pranešimai būtų aiškūs, aktualūs ir pritaikyti jūsų tikslinei auditorijai. Laikydamiesi šių patarimų, galite pasinaudoti el. pašto galia, kad padidintumėte savo telemarketingo rezultatus ir pasiektumėte geresnių rezultatų.

Bonus: 5 patarimai, kurie padės Jums parduoti su šaltais skambučiais