Telemarketingas reklamos sektoriuje: ką reikia žinoti?

Telemarketingas yra veiksminga priemonė įmonėms, siekiančioms pritraukti naujų klientų ir išplėsti savo klientų ratą. Tinkamai vykdoma telemarketingo kampanija gali ne tik pritraukti susidomėjusius klientus, bet ir juos paversti ilgalaikiais Jūsų prekės ar paslaugos vartotojais. Šiame straipsnyje pasidalinsime kaip įvairios reklamos agentūros gali išnaudoti telemarketingą savo naudai.

Tikslinė auditorija

Pirmasis sėkmingos telemarketingo kampanijos žingsnis – nustatyti tikslinę auditoriją. Kadangi dirbate reklamoje tai neturėtų būti naujas dalykas. Vis dėlto čia mes turime gerokai mažiau filtrų nei tai gali pasiūlyti Facebook ar kitos socialinių tinklų platformos. Telemarketinge renkantis auditoriją mums svarbu įmonės dydis, sprendimų priėmėjai, darbuotojų skaičius, metinė apyvarta ir kita viešai prieinama informacija. Tikslinės auditorijos supratimas padės jums pritaikyti žinutę ir požiūrį tinkamiems žmonėms.

Potencialių klientų (angl. lead) generavimas

Telemarketingas yra puikus būdas pritraukti potencialių klientų savo verslui. Skambučių metu telemarketingo specialistai gali surinkti informaciją apie potencialius klientus, įskaitant jų kontaktinius duomenis, verslo dydį ir įgaliojimus priimti sprendimus. Šią informaciją galima panaudoti kuriant kvalifikuotų potencialių klientų duomenų bazę, su kuria vėliau galima tęsti tolesnius veiksmus. Taip pat telemarketingas leis geriau suprasti Jūsų klientų poreikius ir iššūkius su kuriais jie susiduria bei pasiūlyti geriausią sprendimą.

Laiško siuntimas

Kitas žingsnis – sukurti aiškų ir įtikinamą laišką, kuris patrauktų potencialių klientų dėmesį. Šis laiškas turėtų būti glaustas, joje turėtų būti pabrėžti jūsų produktų ar paslaugų privalumai ir ji turėtų būti pritaikyta jūsų tikslinei auditorijai. Telemarketingo specialistai turėtų būti apmokyti veiksmingai perteikti šią informaciją ir profesionaliai elgtis su prieštaravimais.

Pasirengimas skambučiui

Telemarketingo specialistai turėtų būti gerai pasirengę kiekvienam skambučiui. Tai reiškia, kad reikia ištirti įmonę, kuriai skambina, suprasti, kokius produktus ar paslaugas reklamuoja, ir aiškiai suprasti skambučio planą. Išankstinis pasiruošimas kiekvienam skambučiui gali padėti užtikrinti, kad skambutis bus produktyvus ir bus perduota tinkama žinia.

Bonus: kaip paruošti pokalbio planą?

Skambučio vykdymas

Telemarketingo kampanijos sėkmė priklausys nuo skambučių vykdymo. Telemarketingo specialistai turėtų būti apmokyti veiksmingai perteikti žinutę, užduoti klausimus ir reaguoti į prieštaravimus. Jie taip pat turėtų būti įgudę užmegzti ryšį ir užmegzti kontaktą su potencialiais klientais. Tai ką sakote šalto skambučio metu yra svarbu. Tačiau nepamirškite kaip tai sakote. Pasitikėkite savimi kai skambinate arba bent vaidinkite savimi pasitikintį.

Bonus: 5 patarimai, kurie padės Jums parduoti su šaltais skambučiais

Tolesni veiksmai

Atlikus skambutį, svarbu tęsti tolesnius veiksmus su potencialiais klientais. Tai gali būti papildomos informacijos apie jūsų produktus ar paslaugas siuntimas ar nuotolinio susitikimo planavimas, kurio metu būtų galima išsamiau aptarti potencialią bendradarbiavimo galimybę. Laiku vykdydami tolesnius veiksmus su potencialiais klientais galite padidinti tikimybę, kad bus sudarytas pardavimo sandoris.

Telemarketingas yra vertinga priemonė ieškant naujų klientų reklamos agentūrų veikloje. Suprasdami savo tikslinę auditoriją, pateikdami aiškią žinutę, efektyviai vykdydami skambučius ir vykdydami tolesnius veiksmus, telemarketingas gali padėti jūsų įmonei pasiekti naujų klientų ir padidinti klientų skaičių.