Kaip išsirinkti skambučių centrą?

Augant įmonėms neretai auga ir klientų ratas, kurį aptarnauti tampa dideliu iššūkiu. Dėl šios priežasties įmonės neretai ieško išorinio skambučių centro, kuris ne tik padidintų įmonės galimybes, bet ir išlaikytų aukštą klientų aptarnavimo kokybę. Dalį darbų perdavus skambučių centrui, įmonės gali savo resursus skirti kitoms verslo funkcijoms bei dar geriau optimizuoti procesus. Šiame straipsnyje pakalbėsime kodėl apsimoka samdyti skambučių centrą bei kaip tai geriausia padaryti.

Kodėl verta samdyti skambučių centrą?

Mažesni kaštai

Perduodant dalį verslo funkcijų išoriniam skambučių centrui galima sutaupyti daug pinigų. Pirmiausia įmonėms nebereikia investuoti į darbuotojų samdymą, apmokymą bei motyvavimą. Čia jau nekalbant apie išlaidas įrangai: IP telefonijai, kompiuteriams ar patalpoms.

Geresnis klientų aptarnavimas

Skambučių centras specializuojasi klientų aptarnavimo srityje, todėl turi daug patirties sprendžiant klientų užklausas, skundus ir kitus klausimus. Perduodama šias funkcijas skambučių centrui, įmonė gali užtikrinti, kad jų klientai gaus aukštos kokybės aptarnavimą. Tai ne tik padidins klientų pasitenkinimą, bet ir sukurs lojalių klientų bazę, kuri norės lankytis įmonėje vėl ir vėl.

Lankstumas

Skambučių centras leidžia įmonėms lengvai ir greitai padidinti arba sumažinti veiklos mastą. Įsivaizduokite, kad šiandien per dieną sulaukiate apie 100 skambučių per dieną. Staiga tas skaičius paauga 2 arba 3 kartus. Ką daryti? Jeigu turite vidinį klientų aptarnavimo centrą Jums teks ieškoti, apmokyti ir motyvuoti naujus darbuotojus. Tai padaryti nepavyks per kelias dienas ir ilgą laiką Jūsų klientų aptarnavimo komanda negalės tinkamai aptarnauti tokio kiekio užklausų. Tuo tarpu samdant skambučių centrą Jums nebereikės tuo rūpintis ir paklausos šuoliai Jums nebetaps iššūkiu.

Technologijos

Skambučių centruose neretai rasite naujausias technologijos, kurios padeda supaprastinti klientų aptarnavimo procesus. Tai neretai daug kainuoja, tačiau su išoriniu skambučių centru Jums nereikės apie tai daugiau rūpintis.

Dėmesys pagrindinėms verslo funkcijoms

Perduodant klientų aptarnavimą skambučių centrui, Jūs galėsite sutelkti dėmesį į savo pagrindines kompetencijas ir strategines iniciatyvas. Tai ne tik padidins bendrą įmonės produktyvumą, bet ir sumažins įmonės patiriamus kaštus

Kaip pasirinkti tinkamą skambučių centrą?

Pasirinkti tinkamą skambučių centrą yra svarbus sprendimas. Nuo to neretai priklauso kaip klientai matys Jūsų įmonę. Rinkoje yra nemažai pasirinkimų, todėl išsirinkti gali būti nelengva. Dėl šios priežasties surašėme kelis svarbiausius faktorius į kuriuos Jums reikėtų atkreipti dėmesį renkantis skambučių centrą.

Įsivertinkite poreikį

Prieš renkantis skambučių centrą svarbu apsibrėžti ko tiksliai Jums reikia. Jeigu ieškote klientų aptarnavimo paskaičiuokite kiek vidutiniškai užklausų sulaukiate per dieną. Taip pat įvertinkite kokius kanalus šiuo metu naudojate- telefoną, elektroninį paštą ar live chat. Įvardinkite darbo laiką, kuriuo Jūsų verslas turi būti pasiekiamas. Jeigu esate automobilių dalinimosi versle tikėtina, kad ieškosite 24/7 sprendimo, tačiau kitu atveju to visai nereikia. Galiausiai įsivertinkite kokio lygio kompetencijos reikia Jūsų klientams aptarnauti.

Paslaugų teikėjo patirtis ir reputacija

Paslaugų teikėjo patirtis ir reputacija gali būti naudingas vertinimo rodiklis. Paskaitykite atsiliepimus, tai gali padėti susidaryti geresnį vaizdą. Taip pat ieškokite skambučių centro, kuris jau turi patirties Jūsų pramonės šakoje.

Atsižvelkite į paslaugų teikėjo kalbų mokėjimą

Jei jūsų verslui reikia daugiakalbio klientų aptarnavimo, svarbu pasirinkti skambučių centro teikėją, kuris gali teikti paslaugas jums reikalingomis kalbomis. Tai gali būti viena iš priežasčių kodėl Jums nebūtinai tiks visi tiekėjai.

Apsvarstykite paslaugų teikėjo kainodarą ir sutarties sąlygas

Skambučių centrai gali labai skirtis kainodara ir sutarties sąlygomis. Ieškokite teikėjo, kuris siūlo konkurencingą kainą ir lanksčias sutarties sąlygas, atitinkančias jūsų poreikius.

Dažniausiai pasitaikančios klaidos renkantis skambučių centrą

Tinkamas skambučių centro pasirinkimas gali padidintų klientų pasitenkinimą ir lojalumą, o netinkamas- prarasti klientus ir sugadinti reputaciją. Todėl toliau pateikiame dažniausiai pasikartojančias klaidas, kurių reikėtų vengti renkantis skambučių centrą.  

Neapibrėžti savo verslo reikalavimų

Viena dažniausiai pasitaikančių klaidų, kurias daro įmonės, rinkdamosi skambučių centrą, yra tai, kad aiškiai neapibrėžia savo reikalavimų. Neturint aiškaus supratimo, kokių paslaugų jums reikia ir kokio skambučių kiekio tikitės sulaukti, sunku išsirinkti skambučių centro paslaugų teikėją, kuris galėtų patenkinti jūsų poreikius.

Rinktis paslaugų teikėją tik pagal kainą

Nors kaina yra svarbus veiksnys renkantis skambučių centrą, ji neturėtų būti vienintelis veiksnys. Pigus paslaugų teikėjas gali nesuteikti reikiamo lygio paslaugų ir kompetencijos, o tai gali lemti prastą klientų aptarnavimą ir reputacijos sugadinimą.

Neįvertinama paslaugų teikėjo patirtis ir reputacija

Renkantis skambučių centrą reikėtų atsižvelgti su kokiais prekių ženklais jie jau yra dirbę. Geriausia būtų matyti įmones iš Jūsų industrijos, nes tai reikš, kad įmonė jau turi patirties dirbant su tokiomis užklausomis.

Apibendrinant galima pasakyti, kad pasirinkti tinkamą skambučių centro paslaugą yra labai svarbus sprendimas, kurį priimant reikia atidžiai apsvarstyti daug veiksnių. Jeigu turite klausimų dėl klientų aptarnavimo ar pardavimo telefonu kviečiame kreiptis adresu info@lavasales.lt