Telemarketino ateitis: ko galime tikėtis 2023?

Telemarketingas jau daugelį metų yra puikus būdas pritraukti naujus klientus. Tačiau šis kanalas sparčiai keičiasi. Todėl norint išlikti priekyje, svarbu suprasti telemarketingo ateities tendencijas ir prognozes 2023 metais. Šiame straipsnyje apžvelgsime ko galime tikėtis telemarketinge artimiausiu metu.

Vis dažniau naudojamos technologijos

Šiandien telemarketinge dirba žmonės, kurie siekia užmegzti santykį su potencialiais klientais. Vis dėlto tobulėjant technologijoms neišvengsime vis didesnės automatizacijos bei dirbtinio intelekto įsitraukimo. Chat GPT pavyzdys parodė, kad dirbtinis intelektas gali greitai ir tiksliai atsakyti į įvairias užklausas, todėl neišvengiamai matysime dar didesnį šios technologijos pritaikymą.

Personalizavimas

Vienas iš geriausių dalykų, kuriuos suteikia technologijos yra galimybė apdoroti didelius kiekius informacijos. Tai reiškia, kad telemarketingas taps daug labiau personalizuotas, o pardavimas taps asmeniškesnis. Tikėtina, kad tai taip pat padidint konversijos rodiklį.

Duomenimis pagrįstos įžvalgos

Telemarketingas yra puikus būdas pasitikrinti verslo įdėją, tačiau su technologijos pagalba tai padaryti bus dar lengviau. Tai taps duomenimis grįstas pardavimo būdas. Įmonės naudos klientų duomenis, kad priimtu optimaliausius sprendimus verslui.

Daugiakanalis požiūris

Telemarketingas taps daugiakanalis. Tai reiškia, kad norėdamos pasiekti klientus įmonės naudos telefoną, el paštą, socialinę mediją ir kitų kanalų derinį. Šiandien tai administruoti vis dar yra pakankamai sudėtinga ir reikalauja nemažai žmogiškųjų išteklių. Tačiau dirbtiniam intelektui tai nesukels didesnių rūpesčių.

Dėmesys klientų patirčiai

Didieji duomenys (angl. Big data) leis telemarketingą padaryti labiau orientuotą į kliento patirtį. Tai itin svarbu, nes neretai šalti skambučiai yra pirmas susipažinimas su įmone.

Dėmesys potencialių klientų kokybei

Didieji duomenys taip pat padės atsirinkti potencialių klientų kokybę. Tai ne tik padės nustatyti perspektyviausius potencialius klientus, bet ir sutaupyti daugybę laiko.

Apibendrinant galima teigti, kad telemarketingo ateitį greičiausiai lems didesnis technologijų naudojimas, personalizavimas, duomenimis pagrįstos įžvalgos, daugiakanalis požiūris, dėmesys klientų patirčiai, dėmesys potencialių klientų kokybei ir integracija su kitais rinkodaros kanalais. Norėdamos išlikti priekyje, įmonės turėtų priimti šias tendencijas ir investuoti į technologijas bei duomenis, kad pagerintų savo telemarketingo veiklą.