Dažniausiai pasitaikančios šaltų skambučių klaidos

Kai kas gali sakyti, kad šalti skambučiai neveikia. Vis dėlto jeigu išbandėte šaltus skambučius tikriausiai padarėte bent vieną iš klaidų, kurias aptarsime šiame straipsnyje. Mes patys darėme daug klaidų bei surašėme dažniausiai praktikoje pasitaikančias. Šis straipsnis padės nebekartoti, o jeigu dar niekada nedarėte šaltų skambučių, nedaryti klaidų.

Prastas pasiruošimas

Tai yra pirma ir dažniausiai pasikartojanti klaida su kuria susiduriame šaltų skambučių kampanijoje. Taip yra todėl, kad 90% kampanijos sėkmė priklauso nuo tinkamo pasiruošimo. Kaip sako patarlė „devynis kartus pamatuok ir dešimtą kirpk“. Ji labai tinka kai kalbame apie šaltų skambučių kampaniją.

Neturėjimas tikslo

Jeigu skambinate nepažįstamam žmogui ir nežinote koks yra Jūsų tikslas, jūs gaištate savo ir Jūsų kandidato laiką. Kampanijos tikslas dažniausiai vadinamas konversija. Tai svarbu žinoti pirmojo skambučio metu. Konversijos gali būti įvairios- nuotolinio susutikimo organizavimas, registrcija į renginį ar kita.

Neatliepimas į prieštaravimus

Prieštaravimai yra neišvengiamas dalykas telemarketinge. Todėl yra labai svarbu žinoti kaip atsakyti esant vienam ar kitam prieštaravimui. Apie tai esame parašę atskirą straipsnį pavadinimu: Kaip įveikti prieštaravimus šaltuose skambučiuose?

Prastas prekės/paslaugos pristatymas

Pristatymo metu svarbu ne tik tai ką sakote, bet ir kaip. Atkreipkite dėmesį į savo toną. Turite skambėti pasitikinčiai savimi. Tikėkite tuo ką parduodate. Kitu atveju niekas nenorės iš Jūsų pirkti. Daugiau patarimų kaip tinkamai parduoti kviečiame skaityti mūsų straipsnyje: 5 patarimai, kurie padės Jums parduoti su šaltais skambučiais.

Taigi šios yra dažniausiai pasitaikančios klaidos, kurios gali turėti neigiamos įtakos Jūsų šaltų skambučių kampanijai. Siūlome atkreipti į tai dėmesį bei šių klaidų vengti. Jeigu samdyti telemarketingo agentūrą visada galite kreiptis į mus. Mes Jus pakonsultuosime nemokamai.