kaip įveikti šaltų skambučių baimę
Ar Jūs jaučiatės prislėgti ir išsigandę kai reikia daryti šaltus skambučius? Jūs nesate vieni. Tai yra turbūt vienas nemaloniausių būdų ieškoti naujų klientų. Vis dėlto tai tikrai atsiperka. Norėdami Jums padėti Lava komanda parengė 8 paprastus patarimus, kurie padės daryti šaltus skambučius.
1 Atsirinkite auditoriją.
Prieš pradėdami šaltų skambučių kampaniją svarbu padaryti visus namų darbus. Kodėl? Taip yra todėl, kad nuo to priklauso ar rinkodaros kampanija apskritai bus sėkminga. Vienas iš svarbiausių namų darbų, kurį galite padaryti tai tinkamai atsirinkti duomenų bazę su kuria dirbsite. Ji turėtų būti panaši į Jūsų jau esamus klientus, nes tokiu būdu galite tikėtis, kad jiems reikės Jūsų paslaugų. Keli dalykai, kuriuos svarbu žinoti prieš skambinant:
- Industrija;
- Darbo laikas;
- Kokios paslaugos galėtų būti įdomios.
2 Parašykite šaltojo skambučio pokalbio planą
Tai yra nemažiau svarbi pasiruošimo dalis. Šis dokumentas padeda struktūrizuoti šaltą skambutį bei išvengti galimų klaidų. Taip pat pokalbio plane yra aprašomi prieštaravimai, kurių tikrai sulauksite. Kai kuriems klientams Jūsų paslaugos atrodys per brangios, kiti jau turės su kuo dirba. Kiekvienu atveju reikia turėti iš anksto pasiruoštą atsakymą. Neišsigąskite. Prieštaravimai dažnai kartojasi, todėl juos apsirašius Jus bus sunkiau pagauti nepasiruošusius.
Pokalbio planas nėra skirtas kartoti tai kas yra parašyta. Tai labiau pagalba Jums, kuri padės nepasiklysti. Nebūkite robotas, nes niekas nenori kalbėti su robotu. Improvizuokite bei išbandykite kelis atsakymo variantus.
3 Raskite tinkamą laiką skambinti
Viena iš priežasčių kodėl žmonės į šaltą skambutį reaguoja susierzinimu yra netinkamas laikas. Nėra laiko, kuris veikia geriausiai, bet rekomenduojame neskambinti pietų metu.
4 Tikėkite tuo ką parduodate.
Labai svarbu, kad pardavėjas gerai jaustųsi parduodamas prekę ar paslaugą. Kitaip tariant jis turi tuo tikėti. Kitu atveju parduoti bus gerokai sunkiau. Net jeigu produktas ar paslauga Jums neatrodo įdomi galvokite, kad kiekvienu skambučiu keičiate pasaulį į gerą.
5 Atkreipkite dėmesį į toną
Labai svarbu tai KĄ sakote. Tačiau nemažiau svarbu tai KAIP sakote. Tonas yra tai su kuo turite dirbti. Įrašykite savo pokalbį ir paklausykite kaip tai skamba iš šono. Turite suprasti, kad parduodant prekę nereikia žemintis prieš pirkėją. Taip tik dar labiau sumažinsite šansus parduoti.
6 Klausykite
Šalti skambučiai neturi būti monologas. Jeigu taip yra tuomet Jūs neturite šansų parduoti. Kuo daugiau potencialus klientas pasakoja tuo geriau. Išmokite klausyti ir užduoti reikiamus klausimus. Turite parduoti kaip daktaras. Tai reiškia, kad prieš pateikiant pasiūlymą, Jūs turite nustatyti diagnozę- problemą su kuria klientas susiduria.
7 Nepasiduokite per greitai
Šalti skambučiai gali būti nemaloni patirtis. Ypač jeigu ilgą laiką nėra matyti rezultatų. Tai demotyvuoja, tačiau nereikėtų pasiduoti. Pabandykite padaryti bent 500 šaltų skambučiu. Jeigu ir tuomet Jums nepavyks pasiekti geresnio nei 1% sėkmės rodiklio, tuomet ieškokite kitų kanalų pasiekti potencialius klientus. Šalti skambučiai nėra visiems verslams tinkantis kanalas, todėl nenusiminkite jeigu jums nepavyko.
8 Automatizuokite skambučius
Jeigu vis dar rankomis atnaujinate duomenų bazę, ar svarbią informaciją klijuojate ant lipnių lapelių jūs švaistote savo brangų laiką. Naudokite CRM sistemą bei virtualių skambučių sistemą, kuri leis padidinti jūsų produktyvumą keliais kartais. Darykite skambučius, bet ne administravimo darbus. Taip galėsite tikėtis geresnių rezultatų.
Taigi šalti skambučiai gali atrodyti kaip nemažas iššūkis, tačiau šie patarimai turėtų padėti Jums šias baimes. Jeigu turite daugiau klausimų parašykite mums adresu: info@lavasales.lt