Klientų aptarnavimas

Apie paslaugą
Klientų aptarnavimas
Klientų aptarnavimas tai santykio tarp verslo ir kliento kūrimas. Tai tiesiogiai veikia klientų pasitenkinimą bei kuria klientų lojalumą. Atlikti tyrimai teigia, kad pritraukti naują klientą kainuoja 5 kartus daugiau nei išlaikyti esamą. Todėl geras klientų aptarnavimas pirmiausia yra investicija.
Siekiame užtikrinti aukščiausią klientų aptarnavimą, nes tai sukuria daugiausiai vertės Jūsų verslui. Kas yra geras klientų aptarnavimas? Pirmiausia tai yra greitis. Mūsų praktikoje net 80% visų skambučių yra pakeliami per pirmas 30s. Tai yra itin svarbu, nes šiandien vartotojai nėra linkę ilgai laukti. Antra, tai efektyvumas. Geras klientų aptarnavimas efektyviai išspręs kliento užklausą arba nukreips reikalingu adresu. Trečia, tai asmeniškumas. Malonu, kuomet specialistas kreipiasi į Jus vardu ir žino Jūsų užklausų istoriją. Tai leidžia sukurti asmeniškesnį santykį tarp įmonės ir kliento. Taip pat ne mažiau svarbu mandagumas, laiku vykdomas įsipareigojimas ir kitos sudedamosios.
Į savo darbą žiūrime labai rimtai ir savo komandai nuolat vykdome mokymus. Taip galime užtikrinti, kad specialistų pasirengimas yra aukščiausias. Mes esame amatininkai, kuriems nuoširdžiai patinka padėti kitiems. Dažnai yra manoma, kad skambina tik pikti ir nepatenkinti klientai. Tačiau atvejų būna įvairių ir mes padedame visiems nieko neskirstant.
Kanalai
Ten, kur mūsų reikia
Mūsų komanda supranta, kad geras klientų aptarnavimas yra itin svarbus bet kurio verslo sėkmei. Todėl stengiamės ne tik užtikrinti aukščiausią aptarnavimo kokybę, bet ir tai daryti visais svarbiausiais Jūsų verslo kanalais: telefonu, el paštu, socialiniais tinklais bei Live chat Jūsų internetinėje svetainėje.
Skambučiai
Aptarnaujame įeinančius skambučius
El paštas
Atsakome į užklausas el paštu
Live chat
Atsakome į užklausas Jūsų svetainėje
Socialiniai tinklai
Aptarnaujame užklausas socialiniuose tinkluose
Mūsų klientai


Klientų išlaikymas yra 5x pigesnis nei naujų klientų pritraukimas
Nesvarbu ar parduodate batus ar ratus. Mes nekantraujame išgirsti Jūsų verslo poreikius.
Nauda
Kodėl verta rinktis Lava?
Mokėkite mažiau
Jums nereikės samdyti, mokyti ar suteikti įrangos darbuotojams
Profesionalų komanda
Mūsų komanda yra tinkamai apmokyta priimti Jūsų klientų užklausas
Pritaikyta augimui
Padidinkite arba sumažinkite apdorojamų skambučių kiekį
Mažesnė rizika
Jums nereikės rūpintis jeigu darbuotojas susirgo ar išėjo iš darbo
Dažniausiai užduodami klausimai
Šiuo metu komandoje kalbame lietuvių, anglų, rusų kalbomis.
Mūsų administracija dirba darbo dienomis nuo 08:00 iki 18:00, tačiau galime suteikti 24/7 klientų aptarnavimą.
Aptarnaujame užklausas skambučiais, el paštu, socialinėje medijoje bei internetinėje svetainėje.
Minimalus mėnesinis mokestis yra 1000 eur. Į šią kainą yra įskaičiuota darbuotojo apmokymas, 160 valandų darbo bei kiti dalykai.
Taip. Klientų aptarnavimo kokybei užtikrinti pokalbiai yra įrašomi. Tai padeda mums monitorinti komandos darbą bei užtikrinti geriausią aptarnavimo kokybę.
80% skambučių yra pakeliami per pirmas 30s, 60% email yra atsakomi per 2 darbo valandas.
Pirmiausia mums svarbu žinoti kiek vidutiniškai užklausų per dieną sulaukiate ir kokius kanalus naudojate klientų aptarnavimui. Taip pat svarbu įvertinti darbo valandas, kuriomis planuojate aptarnauti savo klientus. Galiausiai pagalvokite kokiomis kalbomis kalba Jūsų klientai.
Taip. Tai tikrai galėsite sekti, nes suteiksime visus prisijungimus prie sistemų.